Re: [WINNT] czyje dyski

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czyje dyski
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 01 Jul 2022 10:12:10 +0100
in <news:62be90b7$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
user Grzegorz Niemirowski pisze tak:

> URL to jest ogólnie adres internetowy. Chodzi o pliki URL, które
> są takimi internetowymi odpowiednikami plików .lnk?

przeciaganie ikony z adresem strony z przegladarki zamiast skrotu na
pulpicie pokazuje sie zakaz wjazdu

tak samo zdjecia telefonu nie daja sie przeciagnac na np pulpit
wiem ze na dysk C nie wolno ale na E czy tam dysk S to powinno sie
udać a znowu zakaz wjazdu.

Nowa instalacja w10 21H1 dopiero ja dostrajam :)

Nie rozumiem do końca tych praw dostępu. Muszę się dokształcic.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju
za karę dostali Windows 10