Re: [WINNT] czyje dyski

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] czyje dyski
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 2 Jul 2022 23:43:32 +0200
Dnia Sat, 2 Jul 2022 18:25:03 +0200, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> Teraz wszystko jasne :)

Nie wszystko ;)

Przykładowo Opera i Firefox mają możliwość synchronizacji.
Wrzucasz coś do "ulubionych", w dodatku do odpowiedniej gałęzi swojego
drzewka i za chwilę ten link jest widoczny na wszystkich Twoich
urządzeniach. Instalujesz nowe urządzenie (smartfon, tablet, pecet) i po
chwili od włączenia synchronizacji masz wszystkie swoje linki razem z
pełnym drzewkiem.

Po co sobie utrudniać życie?

--
Pozdrawiam.