Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Fri, 20 Apr 2012 21:06:32 +0200

W dniu 2012-04-20 07:59, Dominik & Co pisze:

> To odpowiedź po pierwsze nie na temat, a po drugie bzdurna.

Papier przyjmie wszystko - nawet opinię laików.

> Rzekomo dlatego (tzn tak się tłumaczą), że boją się, iż konkurecja
> na ich podstawie dowie się o szczegółach budowy ich wspaniałego sprzętu.
> A jak jest naprawdę- pytaj u źródła.

A może spisek kapitalistów? Po prostu chcieli zdusić piękną ideę wolnego
oprogramowania..

> [...]
> ale nie dystrybucji).
>
> Dlaczego Linux jest mało popularny, mimo że np Firefox podbił
> rynek? Ano, przeglądarkę możesz zmienić w każdej chwili
> (poświęcając najwyżej kilka minut na przeniesienie ulubionych
> i zapamiętanych haseł). Natomiast system operacyjny sam
> w sobie znaczy niewiele- ważne są programy, które są potrzebne
> użytkownikowi. A tu jest błędne koło- user nie wybierze systemu,
> pod którym nie chodzi potrzebny mu program, producent programu
> nie zaangażuje dodatkowych środków w port dla Linuksa, bo mu
> się to nie opłaci (z mały rynek w stosunku do nakładów).

Bzdety do kwadratu!, skÄ…d takie spekulacje i na jakiej podstawie?! Od
kiedy to Linuks dostał jakąś szansę na zaistnienie? Widziałeś żeby
sprzedawcy chociaż gratisowo dokładali płytkę z Linuksem do
sprzedawanych komputerów?

> Do tego dochodzi jeszcze lenistwo: kupa ludzików nie usunie
> czerwonych oczu ze zdjęć u cioci na imieninach bez pirackiego
> Fotoszopa, bo nauka np GIMPa ich przerasta...
>
> Ja używam wyłącznie Linuksa w domu, na dwóch desktopach,
> laptopie i serwerku, na tym ostatnim po prostu z konieczności
> - na tym sprzęcie i przy tych zadaniach każdy współczesny
> Windows by się, excuse le mot, zesrał pod własnym ciężarem.
> Ale nie namawiam architekta, by ten swojego AutoCADa za
> kilkanaście tysięcy odpalał na Linuksie, bo Windows jest be.
>
> Ale Ty wiesz lepiej, bo "poużywałeś" Linuksa przez 15 minut
> [...]

Na dwu stacjonarnych kompach mam na stałe dwa Linuksy, obecnie jest to
OpenSuse i Mandriva. Domownicy używają ich częściej niż "okienek".
'