Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 23 Apr 2012 01:18:28 +0200

Dnia Fri, 20 Apr 2012 21:06:32 +0200, jadryś napisał(a):

(ciach…)

> A może spisek kapitalistów? Po prostu chcieli zdusić piękną ideę wolnego
> oprogramowania..

No. Zdusili, że jaksięmaszwiktor. Popatrzmy choćby na statystyki użycia
przeglądarek…

> Bzdety do kwadratu!, skÄ…d takie spekulacje i na jakiej podstawie?! Od
> kiedy to Linuks dostał jakąś szansę na zaistnienie? Widziałeś żeby
> sprzedawcy chociaż gratisowo dokładali płytkę z Linuksem do
> sprzedawanych komputerów?

Widziałem. Your Point Beign?

> Na dwu stacjonarnych kompach mam na stałe dwa Linuksy, obecnie jest to
> OpenSuse i Mandriva. Domownicy używają ich częściej niż "okienek".

Można? Można. Ale pytanie jedno - jak te dystrybucje Linuksa się tam
znalazły? Cudem? Przypadkiem?

[ You only have to understand something if it needs an explanation.        ]
[                             ("House M.D. 5e01 Dying Changes Everything") ]