Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Fri, 20 Apr 2012 17:11:00 -0700 (PDT)

> A może spisek kapitalistów? Po prostu chcieli zdusić piękną ideę wolnego
> oprogramowania..

rozumiem, ze zartujesz? ";)" przydaloby sie dac- bo niektorzy moga nie
zalapac

> Bzdety do kwadratu!, skąd takie spekulacje  i na jakiej podstawie?! Od
> kiedy to Linuks dostał jakąś szansę na zaistnienie? Widziałeś żeby
> sprzedawcy chociaż gratisowo dokładali płytkę z Linuksem do
> sprzedawanych komputerów?

no, taki np Dell sprzedaje. i co? jakiegos wziecia lapki te nie maja.
rowniez pierwsze EEE byly sprzedawane z linuksem na pokladzie- jakos
szybko jednak znikal on z "dysku" gdy piracki XP byl instalowany...
alez tak, glupi uzerzy- sie nie znaja

> Na dwu stacjonarnych kompach mam na stałe dwa Linuksy, obecnie jest to
> OpenSuse i Mandriva. Domownicy używają ich częściej niż "okienek".

widocznie spelnia ich potrzeby. no i?