Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Fri, 20 Apr 2012 21:05:28 +0200

W dniu 2012-04-20 17:54, R.e.m.e.K pisze:

> Zacznij czytac odpowiedzi na swoje posty!
> Cytat z mojego innego posta:
>
> "Nie musze opierac sie na wyobrazni, moge to sprawdzic. I Tobie to polecam,
> zrobilem film z pulpitu, moze w koncu pukniesz sie w czolo i odszczekasz:
>
> http://www.sendspace.com/file/pf3xen
> "
>
> Juz wiesz czy Ci narysowac?

Ojej, wybacz że nie od razu odpowiadam na posty. Nazbierało się ich tyle
że nie jestem w stanie zaraz, od ręki tego zrobić.. Wiesz, z
konieczności odpowiadam z W7 a w nim fonciki jak mak - po półgodzinie
oczy chcą wyskoczyć z orbit.

Ani mi się śni pukać w czoło. Zrobię to tylko wtedy gdy to okno
powiększysz bez powiększania innych elementów systemu. To okno ma na
belce przycisk maksymalizacji.