Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 21:27:37 +0200

W dniu 2012-04-16 19:29, R.e.m.e.K pisze:

> Dla Ciebie zawilosci, dla mnie gramatyka.
> Policzalne - liczba,
> Niepoliczalne - ilosc

Ojejku,, - przynudzasz.

> To po cholere sie "chwalisz", ze u Ciebie tez mozna odpalic kilka okien?
> Zreszta, nie odpisuj na to pytanie, jestem na 99% przekonany, ze i tak nie
> zakumales.

Mimo wszystko odpowiem..- Przejęzyczenie, niestety, często mi się to
zdarza gdy używam kompa na którym niezbyt dobrze widzę tekst.

> Ty tak, rozmawiasz z kims takim. Ja rozmawiam z totalnym amatorem i
> ignorantem w kwestii systemow operacyjnych, softwaru i hardwaru. Coz, tacy
> ludzie tez maja problemy, tylko czemu wypowiadaja sie autorytatywnie na
> tematy o ktorych NIE MAJA ZIELONEGO POJECIA?

Ok, powiedz mi, zawodowcu co mam zrobić żeby większa czcionka nie
rujnowała mi wizualnie systemu?

> Wyglada tak samo, tylko czcionka wtedy jest mniejsza, zgodnie z
> ustawieniami.

Pokaż, bo zwyczajnie nie wierzę..

> Glupis. Zwyczajnie. Aplikacja Orange jest napisana przez dupe, a nie
> programiste i nie potrafi sie dostosowac do ustawien systemowych. To wina
> TYLKO I WYLACZNIE programisty tej aplikacji, a nie programistow Microsoftu.
> Wbij to sobie w koncu do lba i przestan pierdzielic w kolko farmazony jak
> katarynka!

Przede wszystkim to nie jest aplikacja Orange. Po drugie to stanowczo za
dużo tych aplikacji ma zwichrowaną grafikę przy powiększonej czcionce
systemowej jak na "nowoczesny" system na miarÄ™ XXI wieku.

> Ech, no comments... Przemek ma wyraznie wiecej cierpliwosci, choc widze, ze
> i jemu powoli puszczaja z nerwow zwieracze ;-)

No widzę że macie problem, - do towarzystwa wzajemnej adoracji i czci
systemu W7 wdarł się barbarzyńca który ma śmiałość pisanie o jego wadach..

> Glupis po raz kolejny. Moj 5 letni syn by takiej glupoty nie powiedzial,
> tylko by sobie kolumne w liscie rozsunal myszka.

Wyobraź sobie że się nie da rozsunąć.

> Glupis po raz kolejny. Partaczami sa programisci aplikacji, ktorych uzywasz.
> I sobie to zakoduj. Zeby Ci sie utrwalilo dodam, ze sam jestem programista i
> moge Ci na specjalne zlecenie napisac aplikacje, ktora bedzie sie zle
> skalowac i jej identyczny odpowiednik skalujacy sie prawidlowo. Wchodzisz w
> to?

Dopóki mi nie podasz sposobu na ustawienie wizualizacji tak żebym
inaczej postrzegał system w którym powiększenie czcionki wichruje
graficzny widok okien to nie ma mowy o uznaniu W7 za nowoczesny system.
Tym bardziej że w innych systemach - znacznie starszych tego typu błędy
nie występują.

> Staje w obronie przed falszywymi oszczerstwami sianymi przez niedoczouczone
> i niedoinformowane jednostki.

Zapewniam Cię że zrzuty ekranu z błędami wizualnymi systemu które
przesłałem nie sa sfałszowane.

> Bo Vista de facto tez jest lepsza od XP, z tym, ze dopiero po ktoryms tam
> SP.

Dziwne że tak szybko się wycofano z jej dystrybuowania, nie uważasz że
musiała być tego jakaś przyczyna?

mi osobiście trudno ją ocenić - miałem w sumie tylko kilka styczności z
tym systemem i wrażenie odniosłem raczej pozytywne.

> A teraz skoro juz widzisz, ze bredzisz od kilku dni to moze to wszystko
> odszczekasz, przyznasz sie do glupoty i przeprosisz za zmarnowanie nam
> czasu?

Tego naprawdę się nie spodziewałem.. Wskaż ślepcom drogę w w nagrodę
obelgi..