Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 16 Apr 2012 19:29:49 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 14:36:14 +0200, jadry艣 napisa艂(a):

> Meandry i zawi艂o艣ci j臋zyka polskiego.

Dla Ciebie zawilosci, dla mnie gramatyka.
Policzalne - liczba,
Niepoliczalne - ilosc

> Ca艂y czas dyskutujemy (przynajmniej ja) tylko i wy艂膮cznie o okienach i
> o nieprawid艂owym wy艣wietlaniu w nich tre艣ci przy u偶yciu innej czcionki
> ni偶 standardowa.

To po cholere sie "chwalisz", ze u Ciebie tez mozna odpalic kilka okien?
Zreszta, nie odpisuj na to pytanie, jestem na 99% przekonany, ze i tak nie
zakumales.

> Ju偶 nie wiem czy rozmawiam z kim艣 powa偶nym..?
Ty tak, rozmawiasz z kims takim. Ja rozmawiam z totalnym amatorem i
ignorantem w kwestii systemow operacyjnych, softwaru i hardwaru. Coz, tacy
ludzie tez maja problemy, tylko czemu wypowiadaja sie autorytatywnie na
tematy o ktorych NIE MAJA ZIELONEGO POJECIA?

> Zmie艅 czcionk臋 na standardow膮 i wtedy zobaczysz jak tre艣膰 w oknie powinna wygl膮da膰 w
> porz膮dnym systemie przy wyborze innej ni偶 standardowa czcionka.

Wyglada tak samo, tylko czcionka wtedy jest mniejsza, zgodnie z
ustawieniami.

> Tak, zainstaluj cho膰by aplikacj臋 do modemu Adudata i zmie艅 czcionk臋..
> Wtedy przekonasz si臋 偶e ten tw贸j rzekomo wspania艂y system to zwyk艂y
> gniot, i cofni臋cie si臋 w rozwoju do poprzednika.

Glupis. Zwyczajnie. Aplikacja Orange jest napisana przez dupe, a nie
programiste i nie potrafi sie dostosowac do ustawien systemowych. To wina
TYLKO I WYLACZNIE programisty tej aplikacji, a nie programistow Microsoftu.
Wbij to sobie w koncu do lba i przestan pierdzielic w kolko farmazony jak
katarynka!

> Tu mi pozostaje wierzy膰 Ci na s艂owo. - Co niniejszym czyni臋 poniewa偶 nie
> mam 偶adnych podstaw 偶eby pow膮tpiewa膰.
>
> My艣l臋 偶e pro艣ba o adres tego serwisu przez kt贸ry mo偶na przesy艂a膰 grafik臋
> b臋dzie nie na miejscu, bo widz臋 偶e sobie zrobi艂em z Ciebie wroga tymi
> krytycznymi uwagami o W7?

Ech, no comments... Przemek ma wyraznie wiecej cierpliwosci, choc widze, ze
i jemu powoli puszczaja z nerwow zwieracze ;-)

> Naprawd臋 nie widzisz kropek na ko艅cu zda艅 zamiast tekstu kt贸ry powinien
> by膰 widoczny?

Glupis po raz kolejny. Moj 5 letni syn by takiej glupoty nie powiedzial,
tylko by sobie kolumne w liscie rozsunal myszka.

> Co tu w moim przypadku mo偶na m贸wi膰 o jakiejkolwiek wiedzy.. Po prostu od
> jakich艣 10ciu lat u偶ywam komputer贸w i to wszystko. Kiedy艣 dawno temu
> potrafi艂em napisa膰 skrypt pod Linuksa, czy zainstalowa膰 program ze
> 藕r贸de艂, teraz jednak ju偶 mnie to przesta艂o interesowa膰. Teraz tylko
> czysta konsumencja i wymagania jako艣ci od tych kt贸rzy za swoje wyroby
> ka偶膮 sobie p艂aci膰.
>
> A ocena no c贸偶, mam kilka komputer贸w z r贸偶nymi systemami, no i wg. nich
> jestem w stanie oceni膰 partackie niedoskona艂o艣ci W7.

Glupis po raz kolejny. Partaczami sa programisci aplikacji, ktorych uzywasz.
I sobie to zakoduj. Zeby Ci sie utrwalilo dodam, ze sam jestem programista i
moge Ci na specjalne zlecenie napisac aplikacje, ktora bedzie sie zle
skalowac i jej identyczny odpowiednik skalujacy sie prawidlowo. Wchodzisz w
to?

> A jednak tolerujesz, a nawet stajesz w obronie niedopracowanego systemu..

Staje w obronie przed falszywymi oszczerstwami sianymi przez niedoczouczone
i niedoinformowane jednostki.

> To jest zdanie na dzie艅 dzisiejszy, a jako 偶ywo pami臋tam te statystyki w
> r贸偶nych mediach wzgl臋dem bicia kolejnych rekord贸w przez Vist臋 zaraz po
> wprowadzeniu jej na rynek. No i to wychwalanie jej nowoczesno艣膰 i
> przewaga nad XP.

Bo Vista de facto tez jest lepsza od XP, z tym, ze dopiero po ktoryms tam
SP.

> Z tego 偶e w za艣lepieniu nie widz膮 przed nosem ewidentnego problemu kt贸ry
> si臋 pojawia po zmianie czcionki. - Kt贸ry dla mnie jest jak do tej pory
> g艂贸wnym powodem krytyki. M贸g艂bym jeszcze oczywi艣cie ponarzeka膰 na troch臋
> zagmatwane konfigurowanie sieci WiFi, i zapyta膰 dlaczego programi艣ci W7
> nie potrafili tego upro艣ci膰 偶eby konfiguracja by艂a r贸wnie 艂atwa jak w
> telefonach czy tabletach, ale to wada o wiele mniejszej rangi. Tak samo
> jak cz臋ste wariacje svchosta, i par臋 innych spraw.

A teraz skoro juz widzisz, ze bredzisz od kilku dni to moze to wszystko
odszczekasz, przyznasz sie do glupoty i przeprosisz za zmarnowanie nam
czasu?

--
pozdro
R.e.m.e.K