Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Mon, 16 Apr 2012 22:01:11 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 21:27:37 +0200, jadryś napisał(a):

> Ojejku,, - przynudzasz.

Ucze sie od najlepszych!

> Mimo wszystko odpowiem..- Przejęzyczenie, niestety, często mi się to
> zdarza gdy używam kompa na którym niezbyt dobrze widzę tekst.

No tak, jak to szlo z ta baletnica...?

> Ok, powiedz mi, zawodowcu co mam zrobić żeby większa czcionka nie
> rujnowała mi wizualnie systemu?

Zmiana rozmiaru fonta nie rujnuje systemu Win7, zostalo Ci to pokazane na
wielu screenshotach.

> Pokaż, bo zwyczajnie nie wierzę..

Pokazywalem juz screeny, nie ogladales?

> Przede wszystkim to nie jest aplikacja Orange.

A jakie to ma znaczenie?

> Po drugie to stanowczo za
> dużo tych aplikacji ma zwichrowaną grafikę przy powiększonej czcionce
> systemowej jak na "nowoczesny" system na miarÄ™ XXI wieku.

Owszem, sporo ma, bo wielu, szczegolnie nieduzych, producentow softwaru nie
dba o to. Taka jest brutalna prawda.

> No widzę że macie problem, - do towarzystwa wzajemnej adoracji i czci
> systemu W7 wdarł się barbarzyńca który ma śmiałość pisanie o jego wadach..

Wdarl sie uparty ignorant, ktoremu fakty w postaci screenow nie przemawiaja
do rozumu.

> Wyobraź sobie że się nie da rozsunąć.

Nie musze opierac sie na wyobrazni, moge to sprawdzic. I Tobie to polecam,
zrobilem film z pulpitu, moze w koncu pukniesz sie w czolo i odszczekasz:

http://www.sendspace.com/file/pf3xen

> Dopóki mi nie podasz sposobu na ustawienie wizualizacji tak żebym
> inaczej postrzegał system w którym powiększenie czcionki wichruje
> graficzny widok okien to nie ma mowy o uznaniu W7 za nowoczesny system.

Mam w glebokim powazaniu Twoje postrzeganie czegokolwiek. Jestes uparty
osiol i zyj sobie w swoim wyimaginowanym swiecie, nic mi do tego.

> Tym bardziej że w innych systemach - znacznie starszych tego typu błędy
> nie występują.

Uzywaj innych systemow!

> Zapewniam Cię że zrzuty ekranu z błędami wizualnymi systemu które
> przesłałem nie sa sfałszowane.

Za to moje zrzuty i film sa sfingowane, w koncu to ja pierdole jak
potluczony.

> Dziwne że tak szybko się wycofano z jej dystrybuowania, nie uważasz że
> musiała być tego jakaś przyczyna?

No zobacz, z dystrybucji XP tez sie wycofali i zgaduje, ze na 99% powod byl
taki sam jak przy zaprzestaniu dystrybucji Visty.

> Tego naprawdę się nie spodziewałem.. Wskaż ślepcom drogę w w nagrodę
> obelgi..

Badz konsekwentny i skoro odkryles juz zes zostal oswiecony to przepros.

--
pozdro
R.e.m.e.K