Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue, 17 Apr 2012 01:12:42 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 21:27:37 +0200, jadryś napisał(a):

(ciach…)

> Ok, powiedz mi, zawodowcu co mam zrobić żeby większa czcionka nie
> rujnowała mi wizualnie systemu?

Parafrazując cytat z „Ferdydurke”: „Jak ma rujnować, skoro nie rujnuje”…

(ciach…)

> Przede wszystkim to nie jest aplikacja Orange.

A czyja?

> Po drugie to stanowczo za dużo tych aplikacji ma zwichrowaną grafikę przy
> powiększonej czcionce systemowej jak na "nowoczesny" system na miarę XXI
> wieku.

Jakieś konkrety? Ze screenami?

> No widzę że macie problem, - do towarzystwa wzajemnej adoracji i czci
> systemu W7 wdarł się barbarzyńca który ma śmiałość pisanie o jego wadach..

Nie barbarzyńca, który ma śmiałość pisania o jego wadach, tylko kiepsko
ogarnięty użytkownik, który jest odporny na jakiekolwiek argumenty. Twoja pi

> Wyobraź sobie że się nie da rozsunąć.

A łyżka na to: niemożliwe…
http://ifotos.pl/zobacz/Windows-7_rehnssw.PNG/
http://ifotos.pl/zobacz/Windows-7_rehnsss.PNG/
Mam Ci w postaci wideo zrzucić?

> Dopóki mi nie podasz sposobu na ustawienie wizualizacji tak żebym
> inaczej postrzegał system w którym powiększenie czcionki wichruje
> graficzny widok okien to nie ma mowy o uznaniu W7 za nowoczesny system.
> Tym bardziej że w innych systemach - znacznie starszych tego typu błędy
> nie występują.

Co tam obsługa sprzętu, co tam funkcje takie, jak choćby skuteczne
„Przywracanie systemu”, co tam wygodne korzystanie z sieci w różnych
lokalizacjach. Rozjeżdża się wygląd aplikacji nie korzystającej z
systemowych kontrolek okien: Windows 7 nie jest nowoczesnym system.
Powiedział niedzielny użytkownik i ma to być prawda objawiona…

> Zapewniam Cię że zrzuty ekranu z błędami wizualnymi systemu które
> przesłałem nie sa sfałszowane.

Nie _system_ ma błędy wizualne, tylko _spieprzona aplikacja_. Aplikacja nota
bene nie przygotowana przez producenta systemu.

(ciach…)

> Tego naprawdę się nie spodziewałem.. Wskaż ślepcom drogę w w nagrodę
> obelgi..

Niahniahniahniahniah…

Dobra chłopaki - przyznajcie się - który wkrętkę przygotował? :D

[ Sooner or later, everybody gets replaced.                                ]
[                                    (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]