Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 21:34:04 +0200

W dniu 2012-04-16 18:01, Przemysław Ryk pisze:

> Jaki to jest ten standardowy rozmiar? Bo wiesz - to może mocno zależeć od
> tego, jaką aktualnie kompozycję wybierzesz. Jeżeli mówimy o powiększaniu
> przez Panel Sterowania / Rozdzielczość i tam w opcjach wybrane powiększenie
> elementów do 125 czy 150%, to wybacz, ale fakt, że dana aplikacja korzysta
> sobie z własnych kontrolek okien nie sprawia, że to system czy programiści
> Microsoftu winni są błędnego skalowania.

W W7 ten zaznaczony na 100% I tylko wtedy gdy on jest w użytku to nie
następuje wizualne zwichrowanie systemu. I dotyczy to zarówno aplikacji
spoza systemu jak i systemowych.. No i dlaczego w XP może być poprawnie
wyświetlone choćby to okienko mojego modemu a w W7 już nie, a na dodatek
Ty prawisz że nie jest to wada.. Mało tego, system który wyświetlał
grafikę bezbłędnie nazywasz gorszym? Gdzie tu logika? I swoją drogą -
przez jaki ty pryzmat oceniasz ten swój cud myśli programistycznej - W7
- przez goły system, czy poprzez aplikacje pozasystemowe poprawnie
napisane?

> I zgodnie z przewidywaniami - obszczekujesz nie to drzewo, co trzeba.

Czyżby??

> (ciach…)
> Odpisałem w drugim poście. I tak przy okazji - pewnie Cię to zszokuje, ale
> działa dokładnie tak samo, jak w Windows XP…

Niestety - nie.. W XP tak, w Linuksach tak ale nie w W7..

> (ciach…)
> Mhm. Zagmatwanie =/= bo nie jest tak, jak w XP? Tak tylko spytam: masz w XP
> rozróżnienie na sieci prywatne i publiczne, dla których przydałyby się różne
> opcje udostępniania?

Ależ skąd! W konfiguracji WiFi W7 to naprawdę postęp w stosunku do XP.
Jednak do tego co jest w telefonach i tabletach to jeszcze mu brakuje.

Nie mam, i zresztą akurat coś takiego w moim miejscu zamieszkania do
niczego nie jest potrzebne.

> Do przewidzenia - przyciśnięty o konkrety wycofuje się rakiem.

Ale tak wygląda prawda.. Jak nie wierzysz i jesteś na bieżąco z tym co
się dzieje na grupie, to możesz bez trudu znaleźć posty w których
pytałem grupowiczów o możliwości usunięcia niesprawności W7. O ile się
nie mylę to nawet Ty udzieliłeś mi paru podpowiedzi..