Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 18:01:44 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 17:00:52 +0200, jadryś napisał(a):

> Chodzi o standardowy rozmiar, a nie rodzaj.

Jaki to jest ten standardowy rozmiar? Bo wiesz - to może mocno zależeć od
tego, jaką aktualnie kompozycję wybierzesz. Jeżeli mówimy o powiększaniu
przez Panel Sterowania / Rozdzielczość i tam w opcjach wybrane powiększenie
elementów do 125 czy 150%, to wybacz, ale fakt, że dana aplikacja korzysta
sobie z własnych kontrolek okien nie sprawia, że to system czy programiści
Microsoftu winni są błędnego skalowania.

> jest w innej wiadomości.

I zgodnie z przewidywaniami - obszczekujesz nie to drzewo, co trzeba.

(ciach…)

> Nie, nie wiedziałem o tym, a gdzie ta funkcja jest?

Odpisałem w drugim poście. I tak przy okazji - pewnie Cię to zszokuje, ale
działa dokładnie tak samo, jak w Windows XP…

(ciach…)
> Ojoj-joj. Jest jeszcze kilka opcji do wybrania, mało czytelnych opcji -
> dodajmy. Że o zagmatwaniu w opcjach udostępniania sieci nawet nie będę
> wspominał

Mhm. Zagmatwanie =/= bo nie jest tak, jak w XP? Tak tylko spytam: masz w XP
rozróżnienie na sieci prywatne i publiczne, dla których przydałyby się różne
opcje udostępniania?

> Wiesz, teraz to ja prawie nie korzystam z tego laptopa z W7, Rano go
> włączam uruchamiam modem i pracuje on jako za router do obsługi
> stacjonarnych kompów i tabletów. Tak że dokładnie już nie pamiętam o co
> prosiłem Was na grupie w rozwiązywaniu problemów z W7.

Do przewidzenia - przyciśnięty o konkrety wycofuje się rakiem.

[ It's better to reign in hell than serve in heaven.                       ]
[                                                            (John Milton) ]