Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 14:36:14 +0200

W dniu 2012-04-15 21:41, R.e.m.e.K pisze:

> Co jest do polemiki?

Meandry i zawiłości języka polskiego.

> Robisz sobie jaja czy jestes malo kumaty?
> NIE CHODZILO O MOZLIWOSC ODPALENIA KILKU APLIKACJI NARAZ TYLKO O POKAZANIE
> PRAWIDLOWO PRZESKALOWANYCH GUI KILKU APLIKACJI NA JEDNYM SCREENSHOCIE.

Cały czas dyskutujemy (przynajmniej ja) tylko i wyłącznie o okienach i
o nieprawidłowym wyświetlaniu w nich treści przy użyciu innej czcionki
niż standardowa.

> Gowno prawda. I to podwojna. Powoli irytuje mnie Twoja totalna ignorancja.

Już nie wiem czy rozmawiam z kimś poważnym..? Zmień czcionkę na
standardową i wtedy zobaczysz jak treść w oknie powinna wyglądać w
porządnym systemie przy wyborze innej niż standardowa czcionka.

> Ech...

Tak, zainstaluj choćby aplikację do modemu Adudata i zmień czcionkę..
Wtedy przekonasz się że ten twój rzekomo wspaniały system to zwykły
gniot, i cofnięcie się w rozwoju do poprzednika.

> Konta nie trzeba zakladac.

Tu mi pozostaje wierzyć Ci na słowo. - Co niniejszym czynię ponieważ nie
mam żadnych podstaw żeby powątpiewać.

Myślę że prośba o adres tego serwisu przez który można przesyłać grafikę
będzie nie na miejscu, bo widzę że sobie zrobiłem z Ciebie wroga tymi
krytycznymi uwagami o W7?

> Ten screen potwierdzal tylko, ze piszesz nieprawde, cale GUI defragmentatora
> dzialalo prawidlowo i bylo w pelni uzywalne.

Naprawdę nie widzisz kropek na końcu zdań zamiast tekstu który powinien
być widoczny?

> Kolejne bzdury. Powiedz mi jaka Ty masz wiedze na temat programowanie GUI
> pod Windows i samego Windows od strony API, ze to oceniasz?

Co tu w moim przypadku można mówić o jakiejkolwiek wiedzy.. Po prostu od
jakichś 10ciu lat używam komputerów i to wszystko. Kiedyś dawno temu
potrafiłem napisać skrypt pod Linuksa, czy zainstalować program ze
źródeł, teraz jednak już mnie to przestało interesować. Teraz tylko
czysta konsumencja i wymagania jakości od tych którzy za swoje wyroby
każą sobie płacić.

A ocena no cóż, mam kilka komputerów z różnymi systemami, no i wg. nich
jestem w stanie ocenić partackie niedoskonałości W7.

> Ja tez nie toleruje bylejakosci, dlatego jako systemu desktopowego uzywam
> Windows a nie Linuksa (przy czym mam serwer z Linuksem i jest tam
> doskonaly).

A jednak tolerujesz, a nawet stajesz w obronie niedopracowanego systemu..

> Ja zas kojarze, ze Vista byla totalnym niewypalem i slabo sie sprzedawala. Z
> kolei odwrotnie bylo (i jest) z Win7.
>
> http://www.dobreprogramy.pl/Windows-pokonal-Viste,Aktualnosc,18025.html

To jest zdanie na dzień dzisiejszy, a jako żywo pamiętam te statystyki w
różnych mediach względem bicia kolejnych rekordów przez Vistę zaraz po
wprowadzeniu jej na rynek. No i to wychwalanie jej nowoczesność i
przewaga nad XP.

> Skad czerpiesz wiedze, ze uczestnicy tego watku nie potrafia krytycznie
> patrzec na windows? Bo nie narzekaja na fikcyjny problem z czcionkami lub
> MBR? Mi osobiscie nie podoba sie np., ze Windows ma zbyt monolityczna budowe
> i warstwa GUI jest mocno zintegrowana z jadrem. I co mam z tym zrobic?
> Zaczac pisac o tym na usenecie?

Z tego że w zaślepieniu nie widzą przed nosem ewidentnego problemu który
się pojawia po zmianie czcionki. - Który dla mnie jest jak do tej pory
głównym powodem krytyki. Mógłbym jeszcze oczywiście ponarzekać na trochę
zagmatwane konfigurowanie sieci WiFi, i zapytać dlaczego programiści W7
nie potrafili tego uprościć żeby konfiguracja była równie łatwa jak w
telefonach czy tabletach, ale to wada o wiele mniejszej rangi. Tak samo
jak częste wariacje svchosta, i parę innych spraw.