Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 19:51:43 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 19:29:49 +0200, R.e.m.e.K napisał(a):

(ciach…)

> Ech, no comments... Przemek ma wyraznie wiecej cierpliwosci, choc widze, ze
> i jemu powoli puszczaja z nerwow zwieracze ;-)

Wygląda tak, że mam więcej cierpliwości? :) To jednak przydaje się każdy
akapit kilka razy przeedytować. Jak byś widział wstępne wersje… ;DDDD Po
prostu ciekaw jestem, jakie jeszcze rewelacje się pojawią. Innymi słowy -
karmiÄ™ z premedytacjÄ…. :D

(ciach…)
> I sobie to zakoduj. Zeby Ci sie utrwalilo dodam, ze sam jestem programista i
> moge Ci na specjalne zlecenie napisac aplikacje, ktora bedzie sie zle
> skalowac i jej identyczny odpowiednik skalujacy sie prawidlowo. Wchodzisz w
> to?

Sądzisz, że Ci zapłaci za wykonanie takiego zlecenia? ;D

> Staje w obronie przed falszywymi oszczerstwami sianymi przez niedoczouczone
> i niedoinformowane jednostki.

A to sÄ… prawdziwe oszczerstwa?
/me niewinnie tak…

> Bo Vista de facto tez jest lepsza od XP, z tym, ze dopiero po ktoryms tam
> SP.

Dla mnie była lepsza już od samego początku. XP miałem 32-bitowego, Vistę -
64-bitową. Przy mojej pracy i wykorzystywanych aplikacjach możliwość
wykorzystania więcej niż 3,25 - 3,5 GB pamięci była bezcenna.

(ciach…)
> A teraz skoro juz widzisz, ze bredzisz od kilku dni to moze to wszystko
> odszczekasz, przyznasz sie do glupoty i przeprosisz za zmarnowanie nam
> czasu?

Ja się zastanawiam, któremu z chłopaków się nudziło na tyle, że takie
cudeńko uknuł. Bo jeżeli jadryś tak na serio…

[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]
[ Profession. The Wrong Species.                  ("House M.D. 4x07 Ugly") ]