Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 18:01:44 +0200

Dnia Mon, 16 Apr 2012 16:47:22 +0200, jadryś napisał(a):

> A gdzie to siÄ™ ustawia?

Jeżu kolczasty…

Najedź myszą na | między kolumnami, kliknij i przytrzymaj lewy przycisk
myszy, przeciągnij w lewo lub w prawvo…
- lub -
Najedź myszą na | między kolumnami, kliknij dwa razy lewym przyciskiem
myszy. Szerokość kolumny zostanie dopasowana do najszerszego tekstu…

> ProszÄ™ bardzo:
>
> http://www.fotoszok.pl/show.php/988570_czcionka-100-przy-rozdzielczoa-ci-obnia-frac14-onej-do-1280x800.png.html
> http://www.fotoszok.pl/show.php/988585_czcionka-powia-kszona.png.html

Czepiaj się programistów aplikacji Orange, bo to oni są winni, nie
Microsoft.

> http://www.fotoszok.pl/show.php/988587_def.-czcionka-100-.png.html
> http://www.fotoszok.pl/show.php/988588_defragmentator-czcionka-powia-kszona.png.html

Zmień szerokość kolumny i przestań wypisywać brednie odnośnie rozwalonego
GUI po powiększeniu fontów w Windows 7.

(ciach…)

> Przychodzi mi do głowy tylko jedno - fuszera programistów. W XP okno
> modemu nie zmienia wyglądu po zmianie czcionki na inną niż standardowa.

Opisz proszę, jak robisz powiększenie elementów w Windows 7 i Windows XP. Bo
mam takie podejrzenie, że wiem skąd się Twoja teoria wzięła.

> Z zaznaczeniem że to okienko modemu nie jest jedynym elementem który
> zniekształca zmiana czcionki.

Co jeszcze? Screeny poproszę. Jak tylko możesz - użyj raczej
http://ifotos.pl, bo fotoszok.pl strasznie jakość ich zmasakrował.

> Jest powyżej.

Widziałem.

> Jak na razie to narzekam tylko na to że ten samochód zwany "7" nie
> funkcjonuje w stopniu zadowalającym, na poziomie który wyznaczył jego
> poprzednik - XP.

Pod XP z 8GB pamięci skorzystać nie bardzo było jak. Pod Vistą czy 7 w
wersji 64-bitowej nie ma z tym najmniejszych problemów. XP 64-bitowy
specjalnie popularny nie był.

> No cóż, są również ludzie którzy zadowalają się minimalizmem.

Minimalizm. Jasne. Komp robi za maszynkę do pracy (DTP), rozrywki (słuchanie
muzyki, odtwarzanie filmów), serwer poczty, grup dyskusyjnych i FTP,
maszynkę do korzystania z wirtualizacji, od czas do czasu gier i małej
obróbki wideo i zdalnej pomocy znajomym - rzeczywiście minimalizm… :D Oświeć
mnie ekspercie, co to nie jest minimalizm według Ciebie…

[ Bóg stworzył człowieka ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych        ]
[ eksperymentów zrezygnował.                                  (Mark Twain) ]