Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Mon, 16 Apr 2012 17:00:52 +0200

W dniu 2012-04-16 16:11, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Mon, 16 Apr 2012 14:36:14 +0200, jadryś napisał(a):
>
> (ciach…)
> Hmm… W podstawoej kompozycji używany jest Segoe UI. Po powiększeniu fontów
> dalej używany jest Segoe UI. Font się nie zmienił. No to jakie użycie
> czcionki innej niż standardowa, skoro dalej używana jest… standardowa?

Chodzi o standardowy rozmiar, a nie rodzaj.

> Pokaż proszę w końcu screena, jak to powinno wyglądać. Bo wg mnie wygląda po
> przeskalowaniu jak trzeba, R.e.m.e.K też nie wie o co Ci chodzi, a Ty z
> uporem maniaka dalej twierdzisz „jest źle”.

jest w innej wiadomości.

> Pokaż w końcu screena z tego programu.

:-)

> http://bit.ly/HHyV9d

Dzięki.

> Wiesz, że rozmiar kolumny możesz zmienić?

Nie, nie wiedziałem o tym, a gdzie ta funkcja jest?

> [...]
> posłużyć się choć jednym przykładowym screenem? Jakoś nie zauważyłem…
>
> (ciach…)
> Jakiś link na poparcie tezy?

> Zmieniłem domyślnego Segoe UI na Times New Roman dla kilku elementów. To
> mówisz, że gdzie ten problem jest?
> http://ifotos.pl/zobacz/Windows-7_rehrarh.PNG/

> To ja przepraszam, nie mam więcej pytań.

> No tak - kliknięcie ikony w tray'u, wybór jednej z dostępnych sieci,
> wpisanie klucza i ewentualne zaznaczenie opcji, żeby komputer łączył się z
> wybraną siecią, jeżeli jest dostępna, to naprawdę zagmatwana konfiguracja…

Ojoj-joj. Jest jeszcze kilka opcji do wybrania, mało czytelnych opcji -
dodajmy. Że o zagmatwaniu w opcjach udostępniania sieci nawet nie będę
wspominał

> Jakich? Konkretnie.

Wiesz, teraz to ja prawie nie korzystam z tego laptopa z W7, Rano go
włączam uruchamiam modem i pracuje on jako za router do obsługi
stacjonarnych kompów i tabletów. Tak że dokładnie już nie pamiętam o co
prosiłem Was na grupie w rozwiązywaniu problemów z W7.