Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Sun, 15 Apr 2012 21:41:09 +0200

Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:25:35 +0200, jadryś napisał(a):

> Rzecz do polemiki, ale nie na tej grupie.

Co jest do polemiki?

> U mnie też nie ma problemu z wyświetlaniem kilku aplikacji na raz.

Robisz sobie jaja czy jestes malo kumaty?
NIE CHODZILO O MOZLIWOSC ODPALENIA KILKU APLIKACJI NARAZ TYLKO O POKAZANIE
PRAWIDLOWO PRZESKALOWANYCH GUI KILKU APLIKACJI NA JEDNYM SCREENSHOCIE.

> Kliniczny obraz systemu pisanego na kolanie - te kropeczki na końcach
> zdań zamiast tekstu. Jak wygląda cała treść w oknie możesz zobaczyć
> tylko gdy masz ustawiony standardowy rozmiar czcionki.

Gowno prawda. I to podwojna. Powoli irytuje mnie Twoja totalna ignorancja.

> Tu w tym oknie jeszcze można się domyślić treści, znacznie gorzej jest
> gdy ten "nowoczesny" system obcina okno z belki wyłączenia i
> minimalizacji programu..

Ech...

> Czyli co? Musiałbym założyć konto na jakimś serwisie i przez niego
> przesyłać pliki graficzne, a na grupę tylko linki do nich?

Konta nie trzeba zakladac.

> Przed chwilą przesłałeś link z graficznym potwierdzeniem tego że
> korzystasz z wielce niedopracowanego systemu, i masz racjÄ™ tylko w

Ten screen potwierdzal tylko, ze piszesz nieprawde, cale GUI defragmentatora
dzialalo prawidlowo i bylo w pelni uzywalne.

> jednym - wina jest po stronie programistów, ale tych programistów
> zatrudnionych przez Williama G do wysmażenia W7. W XP nie było takich
> niedoróbek - np. okienko od modemu wygląda normalnie mimo wybrania
> największej czcionki.

Kolejne bzdury. Powiedz mi jaka Ty masz wiedze na temat programowanie GUI
pod Windows i samego Windows od strony API, ze to oceniasz?

> I nie próbuj mnie obrażać z powodu tego że nie toleruję bylejakości i
> partactwa, zwłaszcza w sytuacji gdy za takie coś każe mi się płacić.

Ja tez nie toleruje bylejakosci, dlatego jako systemu desktopowego uzywam
Windows a nie Linuksa (przy czym mam serwer z Linuksem i jest tam
doskonaly).

> Nie wiem czy Ty czytujesz prasę dotyczącą spraw około komputerowych,? Ja
> czytam i pamiętam te przytaczane przykłady o rekordowych sprzedażach i
> zachwytach nad najnowszym produktem z Redmont - MS Vista...

Ja zas kojarze, ze Vista byla totalnym niewypalem i slabo sie sprzedawala. Z
kolei odwrotnie bylo (i jest) z Win7.

http://www.dobreprogramy.pl/Windows-pokonal-Viste,Aktualnosc,18025.html

> Przykre to że z pewnością inteligentni ludzie tak łatwo przyłączają się
> do stada którego nie stać na krytykę, a to tylko dlatego że ktoś im
> wmawia że są użytkownikami najlepszego systemu operacyjnego w dziejach
> ludzkości.

Skad czerpiesz wiedze, ze uczestnicy tego watku nie potrafia krytycznie
patrzec na windows? Bo nie narzekaja na fikcyjny problem z czcionkami lub
MBR? Mi osobiscie nie podoba sie np., ze Windows ma zbyt monolityczna budowe
i warstwa GUI jest mocno zintegrowana z jadrem. I co mam z tym zrobic?
Zaczac pisac o tym na usenecie?

--
pozdro
R.e.m.e.K