Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 10:33:10 +0200
Message-ID: <jme146$3uf$3@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2012-04-15 06:51, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Fri, 13 Apr 2012 20:56:48 +0200, jadryś napisał(a):
>
>> W dniu 2012-04-12 22:02, Przemysław Ryk pisze:
>>> Jeszcze mi się nie zdarzyło oddawać sprzętu do naprawy gwarancyjnej w
>>> sytuacji, kiedy nastąpiło nadpisanie / uszkodzenie zawartości MBR. Po prostu
>>> nigdy też nie zdarzyła mi się sytuacja, bym sobie z takim problemem nie
>>> poradził, a cuda już wyprawiałem różne.
>>>
>>> Podejrzewam, że gwarant w tym momencie skasuje za przywrócenie systemu i
>>> tyle. Nie jego wina, że się użyszkodnik rozpędził do robienia rzeczy, z
>>> którymi nie bardzo sobie radzi.
>> Czyli jednak utrata gwarancji. O to szło w moim pytaniu.
> Gdzieś Ty wyczytał cokolwiek o utracie gwarancji?

Przecież sam pisałeś o odpłatności za usuwanie takiej usterki. No chyba
że oprogramowanie stanowiące integralną część urządzenia nie jest objęte
gwarancją, co jednak nie wydaje mi się być zgodne ze stanem faktycznym...

>
>>> Znowu - Ty tak na poważnie? Nadpisany MBR i brak możliwości uruchomienia
>>> któregoś z zainstalowanych systemów wskutek nieprawidłowej konfiguracji /
>>> wywalenia bootmanagera chcesz podciągać pod uszkodzenie sprzętu?
>> Jak najpoważniej - programowa usterka z winy użytkownika jest tak samo
>> kosztowna jak sprzętowa.
> O matko i córko…
>

Mógłbyś jaśniej? Nie mieszajmy do tego rodzin.
Received on Sun 15 Apr 2012 - 10:35:03 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 15 Apr 2012 - 10:42:01 MET DST