Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 06:51:57 +0200
Message-ID: <1pf2zi24rpqik.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"

Dnia Fri, 13 Apr 2012 20:56:48 +0200, jadryś napisał(a):

> W dniu 2012-04-12 22:02, Przemysław Ryk pisze:
>>
>> Jeszcze mi się nie zdarzyło oddawać sprzętu do naprawy gwarancyjnej w
>> sytuacji, kiedy nastąpiło nadpisanie / uszkodzenie zawartości MBR. Po prostu
>> nigdy też nie zdarzyła mi się sytuacja, bym sobie z takim problemem nie
>> poradził, a cuda już wyprawiałem różne.
>>
>> Podejrzewam, że gwarant w tym momencie skasuje za przywrócenie systemu i
>> tyle. Nie jego wina, że się użyszkodnik rozpędził do robienia rzeczy, z
>> którymi nie bardzo sobie radzi.
>
> Czyli jednak utrata gwarancji. O to szło w moim pytaniu.

Gdzieś Ty wyczytał cokolwiek o utracie gwarancji?

>> Znowu - Ty tak na poważnie? Nadpisany MBR i brak możliwości uruchomienia
>> któregoś z zainstalowanych systemów wskutek nieprawidłowej konfiguracji /
>> wywalenia bootmanagera chcesz podciągać pod uszkodzenie sprzętu?
>
> Jak najpoważniej - programowa usterka z winy użytkownika jest tak samo
> kosztowna jak sprzętowa.

O matko i córko…

-- 
[ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ Alkohol nie rozwiąże twoich problemów. Ale z drugiej strony... mleko     ]
[ też nie.                      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]
Received on Sun 15 Apr 2012 - 07:00:03 MET DST

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Sun 15 Apr 2012 - 07:42:00 MET DST