Re: Niestabilny transfer WiFi.

Autor: G Nowak <gnowak84.wytnij_at_gmail.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 10:43:57 +0100

> Na http://www.youtube.com/watch?v=BhSU5AQ44RU&feature=youtu.be umieściłem
> pomiar mojego łącza do internetu. Dwa pierwsze pomiary są po WiFi, trzeci
> po LAN. Innymi słowy na kablu jest stabilny, a na radiu skacze. Na filmiku
> spada do 7, ale miałem pomiary, gdzie spadał do 2-3Mb/s.
> Sprawa o tyle dziwna, że jak przywrócę system sprzed 2 dni, to wszystko
> działą poprawnie. Po 2-4 dniach znowu jest źle. Dodam, że mam wyłączone
> aktualizacje i na pewno nie mam śmieci.

Testowales na drugim komputerze, czy nie dzieje sie tak samo? Moze masz
jakies zaklocenia? Bylem raz u w mieszkaniu (w bloku) z podobnymi
objawami, czasami dzialalo dobrze przez caly dzien. Na poczatku
obstawialem uszkodzony router, przynioslem swoj sprawdzony sprzet by
okazalo sie, ze to cos innego. Moze wyjsciem byloby 5GHz, ale woleli
kabel ;)

--
Pozdr