Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 12:41:55 +0200

Dnia Sun, 15 Apr 2012 10:33:10 +0200, jadryś napisał(a):

> Przecież sam pisałeś o odpłatności za usuwanie takiej usterki. No chyba
> że oprogramowanie stanowiące integralną część urządzenia nie jest objęte
> gwarancją, co jednak nie wydaje mi się być zgodne ze stanem faktycznym...

Przeczytałeś warunki gwarancji? Jest w nich coś o przywracaniu systemu
zdemolowanego wskutek niewiedzy czy niefrasobliwości użytkownika?

> Mógłbyś jaśniej? Nie mieszajmy do tego rodzin.

Już Ci mówiono - w sieci opisów przywrócenia pożądanego stanu, czyli
możliwości uruchomienia Windows (w sytuacji, w której w zasadzie jedynym
problemem jest nadpisany MBR), jest od cholery i trochę. Jeżeli dla Ciebie
konieczność sensownego opisania co się robiło przed awarią i wysłanie tego z
prośbą o pomoc na którąś z grup czy for dyskusyjnych, a następnie
postępowanie według dostarczonego opisu jest równie kosztowne, co wymiana
np. rozbitej z własnej winy matrycy, to ja naprawdę nie mam więcej pytań.

[ Pececiarze to beztalenciarze i przenigdy nie odczuwajÄ… w sobie potrzeby  ]
[ twórczego spędzenia wolnego czasu. Za to będą podniecać się najnowszymi  ]
[ pastami termoprzewodzÄ…cymi.           (Alvy Singer, pl.comp.os.advocacy) ]