Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Sun, 15 Apr 2012 10:32:36 +0200

W dniu 2012-04-14 11:24, yamma pisze:

> Kiedyś, dawno temu miałem podobną sytuację. Miałem XPeka i
> postanowiłem na jednej z partycji postawić Linuksa. Niestety, w
> trakcie instalacji coś tam nie doczytałem, na coś tam się zgodziłem i
> Linux wsadził swojego bootmanagera (już nawet nie pamiętam, czy to
> było LILO czy GRUB) orając przy okazji mojego XPeka. Po tej traumie
> postanowiłem, że Linux, to jednak nie dla mnie i z powrotem wrzuciłem
> instalkę XPeka. Instalka mieliła dysk chyba ze 2 godziny, o ile sobie
> przypominam nawet nie doszła do pierwszego ekranu. Pomógł dopiero
> stary dobry fdisk.
> [...]

Miałem też takie problemy jak Ty. - Kiedyś instalowałem wszystkie
Linuksy jakie się pojawiały na rynku. I od czasu do czasu wynikały z
tego problemy w sytuacji gdy był na dysku również Windows. - Jednak
prawdziwy problem następował dopiero gdy usiłowałem oczyścić mbr komendą
"fixmbr" .. Wtedy i fdisk się poddawał.