Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 21:02:20 +0200

Dnia Wed, 11 Apr 2012 21:32:04 +0200, jadryś napisał(a):

> A goły twór z Redmont do pięt nie dorasta temu pogardzanemu przez Was
> Linuksowi.

Pod jakim względem, jeżeli można spytać?
I skąd Ci się wzięła teoria, że pogardzanym? Linuks się dobrze sprawdza w
jednych zastosowaniach, słabiej jest z innymi. Podobnie ma się sprawa z
Windows.

> Jedyna słabość Linuksa to mnogość jego dystrybucji, i
> niekompatybilność między sobą. Gdyby była to jedna dystrybucja, ew.
> byłaby między nimi kompatybilność to zapewniam Cię że mało kto by w
> ogóle chciał słyszeć o takim systemie jak W7.

Dystrybucje mogłyby sobie być kompatybilne między sobą, a i tak został bym
przy Windows. Zgadnij dlaczego. Mała podpowiedź: oprogramowanie, z którego
korzystam.

(ciach…)

> Nic wielkiego, chciałbym zwiększyć ogólną czcionkę o co najmniej 20-30%
> bo ta standardowa jest dla mnie za mała. Ale nie chcę żeby w oknach z
> tego powodu część treści była niewidoczna.

Zaprezentuj proszę screena, bo możliwe jest, że obszczekujesz niewłaściwe
drzewo.

> Sporo korzystałem z pomocy nawet na tej grupie żeby dojść ładu z tym
> systemem.

To chociaż Message-ID postów mógłbyś podać?

> Mi zdecydowanie nie przypadł do gustu ten W7. Szkoda że zamiast tego
> dziwadła nie jest nadal rozwijany XP.

A jeszcze lepiej by było, gdyby Windows '98 support miał… ;D

[ House: There's a reason that everybody lies - it works. It's what allows ]
[ society to function.            ("House M.D. 4x10 It's a Wonderful Lie") ]