Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: Przemysaw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 12 Apr 2012 21:02:21 +0200

Dnia Wed, 11 Apr 2012 12:38:51 +0200, jadryś napisał(a):

> Akurat u Animki nie widzę jakiegoś niezdrowego zacietrzewienia.

Pogrzeb po archiwum różnych grup. :D

> Czego nie mogę powiedzieć o Was.. Czyżbym uraził niestosownym tekstem
> Wasze uczucia którymi darzycie W7? Wy go po prostu miłujecie,miłujecie z
> całego serca i sercem go oceniacie.. Może czas odrzucić ułudę?

Widzę, że postawiłeś sobie teorię i bardzo pracowicie z nią dyskutujesz, nie
zwracając w ogóle uwagi na to, co Ci rozmówcy odpisują. :) Żeby narzędzie
darzyć tak wielkimi uczuciami? Bez przesady. To nie wspaniała kobieta. :D
Nie dziw się jednak, że skoro rzucasz tezę, to zostanie ona poddana pod
dyskusję, a rzucającemu zostaną zadane pytania o argumenty na poparcie owej.
Jak na razie argumentacja Ci „ciut” kuleje. :D

[ Dopóki lakier na paznokciach nie wysechł, kobieta jest bezbronna.        ]
[                                                          (Burt Reynolds) ]