Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryÅ› <rg_at_yachoo.com>
Data: Fri, 13 Apr 2012 20:50:07 +0200

W dniu 2012-04-12 21:02, Przemysław Ryk pisze:

> Pod jakim względem, jeżeli można spytać?
> I skąd Ci się wzięła teoria, że pogardzanym? Linuks się dobrze sprawdza w
> jednych zastosowaniach, słabiej jest z innymi. Podobnie ma się sprawa z
> Windows.

Choćby pod względem możliwości konfiguracji - dostosowania pod
indywidualny gust i potrzeby użytkownika.

Po tekstach użytkowników tej grupy,..
Też jestem takiego zdania, i dlatego zawsze mam na dysku dwa systemy.
Linuksa i Win XP. Taki tandem mam na każdym kompie. Poza tym nowym
laptopem, na nim tylko to chodzące nieszczęście - ostatni wytwór z Redmont.

> Dystrybucje mogłyby sobie być kompatybilne między sobą, a i tak został bym
> przy Windows. Zgadnij dlaczego. Mała podpowiedź: oprogramowanie, z którego
> korzystam.
>
> (ciach…)

To właśnie jest przyczyna - brak kompatybilności między dystrybucjami
sprawia że producenci sprzętu i oprogramowania nie są zainteresowani
pisaniem programów dla około 40tu różnych Linuksów.

> Zaprezentuj proszę screena, bo możliwe jest, że obszczekujesz niewłaściwe
> drzewo.

Mam z tym problem, ponieważ przez serwer z którego korzystam nie da się
przesłać pliku graficznego.

> To chociaż Message-ID postów mógłbyś podać?

Sam nie mogę ich znaleźć. Miałem kilka reinstalacji, tak że trochę
pogubiłem w byciu na bieżąco z tym co się dzieje na grupie. Chodziło o
problemy z svchost..

> A jeszcze lepiej by było, gdyby Windows '98 support miał… ;D

Nie, stanowczo nie, w W98 występowało takie zjawisko jak zawieszanie się
kompa.