Re: XP Home OEM - upgrade do Win 7

Autor: jadryś <rg_at_yachoo.com>
Data: Wed, 11 Apr 2012 21:32:04 +0200

W dniu 2012-04-10 20:02, Przemysław Ryk pisze:

> Ja tam raczej patrzę na to, jaką mam bazę dostępnego oprogramowania (free i
> płatnego), jak jest z obsługą szerokiej gamy sprzętu, jakie jest dostępne
> wsparcie (zarówno producenta, jak i ze strony użytkowników).

A goły twór z Redmont do pięt nie dorasta temu pogardzanemu przez Was
Linuksowi. Jedyna słabość Linuksa to mnogość jego dystrybucji, i
niekompatybilność między sobą. Gdyby była to jedna dystrybucja, ew.
byłaby między nimi kompatybilność to zapewniam Cię że mało kto by w
ogóle chciał słyszeć o takim systemie jak W7.

> Widzisz - ja akurat w DTP siedzę (fakt, że tylko jakieś 6 lat) i Ci powiem,
> że systemowy Segoe UI jest całkiem nieźle zaprojektowanym fontem. Czytelny,
> dobrze się sprawdza na LCD z włączonym ClearType. Do druku, gdy potrzebuję
> bezszeryfowego fontu, to jednak wolę Myriad Pro, ale to ze względu na wiele,
> naprawdę wiele innych czynników.
>
> Odpaliłem na drugim kompie system. Wstało Windows 7. Pogrzebałem w opcjach -
> o jakie Ci ustawienia czcionek chodzi, bo nie bardzo chwytam?

Nic wielkiego, chciałbym zwiększyć ogólną czcionkę o co najmniej 20-30%
bo ta standardowa jest dla mnie za mała. Ale nie chcę żeby w oknach z
tego powodu część treści była niewidoczna.

> Jakieś przykłady?

Sporo korzystałem z pomocy nawet na tej grupie żeby dojść ładu z tym
systemem.

> Przesiadka przy składzie z 32-bitowego XP z 4GB pamięci na kręconym Athlonie
> 64 x2 na 64-bitową Vistę z 8GB pamięci i Core 2 Duo pod ręką przy pracy w
> składzie? Podziękowałem uprzejmie i XP od tej pory oglądałem w zasadzie
> jedynie na trochę starszych konfiguracjach. U siebie, gdzie mogłem,
> przesiadłem się na 64-bitową Vistę, z czasem też na 64-bitowe Windows 7.

Mi zdecydowanie nie przypadł do gustu ten W7. Szkoda że zamiast tego
dziwadła nie jest nadal rozwijany XP.