Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 14:00:16 MET DST

Radosław Sokół in news:2011032710295900@grush.one.pl
> A w czym klasyczne menu Start jest wygodniejsze, (.....)

inaczej: nowe menu start w xp jest porażką. Zawsze gdy siadam do cudzego
systemu natywnie ustawionego i mam cos natychmiast znalezc - najpierw
oczopląs poszukiwan: "co my tu mamy". gdzie programy? gdzie panel ster ?
gdzie to i tamto. Pomine dokladnosc w opisie, ale to klasyczny przyklad na
to, jak zepsuc cos, co działa (w w2k).
Zdecydowanie styl menu start rodem z w2k jest lepszy.
A to, że isc trzeba z czasem, bo postep - to demagogia. To rozwiazanie w xp,
to nie postep. To nowa wowczas i zla propozycja.

btw:
tak samo, jak natywny styl graficzny xp. Czytalem kiedys dobry opis tego:
jest jak rzyg krowy po sniadaniu na klombie.
Zawsze mam styl cofniety do klasycznego windows, bez tych cudownych
rzyg-zieleni i rzyg-blekitow.
(zastanawiam sie: jak mozna dac zaprojektowac plastyke systemu - tutaj: xp -
takim wiochowatym grafikom, przeciez xp to jest totalne bezguscie,
kompromitacja plastyczna. A tyle maja w MS kasy na naprawde dobrych,
tworczych grafikow...)