wybór wyjścia graficznego

Autor: gawfron <ggg_at_spamik.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 13:16:41 MET DST

Tytuł dość niezgrabny, ale nie wiem jak to nazwać.
Czy jest jakiś sposób w windows, sterownikach nvidii etc, który
pozwoliłby na wymuszenie 'kolejności' ekranów bez względu na to, czy coś
jest podpięte do portów?
Konkretnie chodzi o to, że mam miniPC bądź nettopa na który chcę się
logować zdalnie - i wtedy mam miec obraz z ekranu nr 1. (bez podpiętego
monitora)
Natomiast na wyjściu hdmi mam podpięty tv który ma być zawsze
rozszerzeniem pulpitu (ekran nr 2)