Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 16:06:11 MET DST

Dnia Sun, 27 Mar 2011 14:00:16 +0200, 1634Racine napisał(a):

> inaczej: nowe menu start w xp jest porażką. Zawsze gdy siadam do cudzego
> systemu natywnie ustawionego i mam cos natychmiast znalezc - najpierw
> oczopląs poszukiwan: "co my tu mamy". gdzie programy? gdzie panel ster ?
> gdzie to i tamto. Pomine dokladnosc w opisie, ale to klasyczny przyklad na
> to, jak zepsuc cos, co działa (w w2k).

Siadam momentami do XP (na codzień Vista / 7) i łapię się na tym, że
odruchowo zaczynam wpisywać nazwę programu, żeby nie biegać po wszystkich
folderach menu start.

(ciach...)
> tak samo, jak natywny styl graficzny xp. Czytalem kiedys dobry opis tego:
> jest jak rzyg krowy po sniadaniu na klombie.
(ciach...)
> kompromitacja plastyczna. A tyle maja w MS kasy na naprawde dobrych,
> tworczych grafikow...)

Ale dwóch pozostałych zestawów kolorystycznych dla Luny to już nie
zauważyłeś? :)

[ Jedno puknięcie to jest przypadek.                      (Ola Żyszkowska) ]