Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 01:04:49 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):

> Czyli będąc np. hurtownikiem czy dystrybutorem misiów nie mam prawa ich
> zakupić?

Hurtownia i dystrybutor NIE JEST użytkownikiem końcowym

> A misia?

Tylko, jeśli ma powyżej 45 cm wzrostu i koniecznie brązowe futro. W innym
przypadku odpada

> Ale niczego nie tłumaczysz tylko powtarzasz to samo zwiększając wielkość liter.
> W tym momencie to już Ci się normalne stopniowanie tej wielkości kończy, czekam
> na asci-arty.

Ja myślę, że powinieneś wyłożyć kasę na ekspertyzę prawną, która w 100%
rozwieje wszystkie Twoje wątpliwości i w razie potrzeby będziesz mógł się
nią posiłkować do syta

> One nie regulują tego kto może kupić.

"niniejsze oprogramowanie przeznaczone jest dla...."

Jeśli to dla Ciebie nie jest jasne, to poddaję się. Myślę, że szkoda mojego
czasu na taką debatę

> Czyli firma nie może kupić misia i darować go biednym dzieciom? Bu.

Ale może kupić właściciel firmy i darować go biednym dzieciom. Huraaaa!!

> No ale tłumaczymy Ci mocno, że _kupić_ może, nie może używać zgodnie z
> licencją, chociażby w ramach zakupu handlowego z perspektywą dalszej tego
> sprzedaży. Czujesz różnicę?

Ja już dostatecznie mocno Ci wytłumaczyłem a teraz idę spać :)

> To co wywaliłeś. Faktura nie jest z definicji związana z komercyjną
> działalnością.

Faktura VAT? Od kiedy?

http://www.vat.pl/faktura/index.php

> Nie tylko ja najwyraźniej. I nie prostych rzeczy bo ja doskonale rozumiem Twoją
> wizję tylko po prostu określam, że jest niezgodna z prawdą.

A jaka jest prawda Twoim zdaniem?

> Ale napisałeś, że firma nie może kupić, nie precyzując co to za firma. Co Twoim
> zdaniem odróżnia firmę resellera od innej firmy w świetle prawa podatkowego?

Reseller nie jest użytkownikiem końcowym. Wprowadza towar do obiegu

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098