Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 01:17:42 MET DST

** Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> wrote:

> Hurtownia i dystrybutor NIE JEST użytkownikiem końcowym

Napisałeś "firma nie może kupić" nie precyzując o jaką Ci chodzi. Definitywnie
bo już mi się nie chce tych bzdur ciągnąć tłumaczę Ci po raz ostatni: licencja
reguluje zasady użycia, prawo podatkowe (VAT, księgowość i takie tam) to
zupełnie inna sprawa. Firma (dowolna) może _kupić_ ile wlezie czegokolwiek i to
dalej odsprzedać. I tyle.

Miłego życia.

PS. A faktury nie mają nic wspólnego z komercyjnością. Mają za to wiele
wspólnego z rozliczaniem podatku (maślane masło) VAT.