Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 17:59:42 MET DST

Osoba podpisana jako Markus Sprungk <msprungk@gmail.com> w artykule
<news:3r1uspgs57g4.1k6eddofp0mnu$.dlg@40tude.net> pisze:

> Hurtownia i dystrybutor NIE JEST użytkownikiem końcowym

Mogę zgodnie z prawem kupić MS Office dla użytkowników domowych na fakturę
"na firmę" i "do firmy", nawet jeśli firma nie jest hurtownią czy
dystrybutorem oprogramowania. Mało tego, mogę tego pakietu używać w firmie
zgodnie z licencją jako końcowy użytkownik domowy, jeśli firmą jest
jednostka budżetowa o nazwie "rodzinny dom dziecka".

Pozdrowienia od Mythbusters.

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)