Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 00:31:55 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Markus Sprungk
>Licencja na misia zezwala na jego zakup tylko osobom prywatnym i szkołom.
>Czujesz różnicę?

Nie ma czegoś takiego jak licencja na misia.

>NIE MOŻESZ NICZEGO KSIĘGOWAĆ BO LICENCJA NIE ZEZWALA CI NA ZAKUP TAKIEGO
>SOFTU.
>
>Ile razy można tłumaczyć oczywiste rzeczy?

Jak jeszcze znajdziesz zapis ustawowy, który uzależnia księgowość od
łamania bądź nie umowy licencyjnej...

>Postanowienia licencji widniejące na pudełku. Wystarczy?

Nie.

>Może to Ci rozjaśni w głowie?

>Nie wiem jak u Ciebie z logicznym myśleniem, ale skoro coś nie jest
>przeznaczone dla firm to logiczne, że firma nie może tego kupić.

Właśnie sobie wyobraziłem Ciebie w sądzie.
- Panie Sędzio, coś u Pana nie tak z logicznym myśleniem!

>Chłopie, sklep komputerowy to RESELLER

O. Pokaż mi taką kategorię prawną.

--
  Kruk@ -\                   | #%$@!   NO  CARRIER...  *Now*  where  do  we