Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 00:31:10 MET DST

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:15a58f4dmr2nx.496p7q7iy7m7.dlg@40tude.net...

> Licencja na misia zezwala na jego zakup tylko osobom prywatnym i
> szkołom.
> Czujesz różnicę?

> NIE MOŻESZ NICZEGO KSIĘGOWAĆ BO LICENCJA NIE ZEZWALA CI NA ZAKUP
> TAKIEGO
> SOFTU.

Tak sie czasem zastanawiam, jak toi ma sie do przepisów polskiego prawa,
które zdaje mi się, że mówi, iż wszyscy są równi wobec prawa. A tu ci
hamerykańska firma mówi, że nie sprzeda temu, kto ma różowe skarpetki i
niebieski sweterek... Zdaje mi się, że w Polsce obowiązuje prawo
Polskie, jakie kulawe by nie było... a nie amerykańskie.

> Ile razy można tłumaczyć oczywiste rzeczy?

> Postanowienia licencji widniejące na pudełku. Wystarczy?

Czy są zgodne z przepisami polskiego prawa?

> Może to Ci rozjaśni w głowie?

> Nie wiem jak u Ciebie z logicznym myśleniem, ale skoro coś nie jest
> przeznaczone dla firm to logiczne, że firma nie może tego kupić. Skoro

Paragraf, artykuł, punkt, podpunkt, ustęp, POLSKIEGO PRAWA, proszę...
Nie amerykańskiego, ale POLSKIEGO. Dziennik Ustaw, data, pozycja... I
równość podmiotów w działalności gospodarczej...

--
LH
Jambo, jambo bwana,