Re: Office domowy kupiony na Dzialalnosc ?

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Sep 2007 - 00:54:29 MET DST

Mariusz Kruk napisał(a):

> Nie ma czegoś takiego jak licencja na misia.

Przykład

> Jak jeszcze znajdziesz zapis ustawowy, który uzależnia księgowość od
> łamania bądź nie umowy licencyjnej...

Ustawa o prawie autorskim

> Nie.

Ok

> Właśnie sobie wyobraziłem Ciebie w sądzie.

:)

Mnie jako sprzedawcę produktu firmie, która nie może tego kupić a się
upiera przy zakupie na fakturę czy mnie jako właściciela firmy, który się
tłumaczy podczas kontroli, że on kupił Office DOM na fakturę, ale nie
używał zakupionego oprogramowania?

> - Panie Sędzio, coś u Pana nie tak z logicznym myśleniem!

Mówi się "Wysoki Sądzie" :>

> O. Pokaż mi taką kategorię prawną.

Zdefiniuj pojęcie "kategoria prawna" bo ja znam "formę prawną"

Typuję, że chodziło Ci o http://pl.wikipedia.org/wiki/Value_Added_Reseller

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098