Re: VPN i problem ze zdalnym pulpitem.

Autor: Artur Nowacki <artnow_at_lodz.home.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 17:50:45 MET DST

Dnia Wed, 02 Aug 2006 15:25:57 +0200, aecc napisał(a):

> Czy dostajesz ekran do logowania ?

Nie, nie dostaje

> Czy jesteś pewien, że kanał VPN zostaje zestawiony (np. czy możesz
> korzystać z innych usług w swojej sieci) ?

Nie mam otwartych innych usług, więc nie mam szans na to żeby sprawdzić.

> Do jakiej maszyny się łączysz (w2k, w2k3, xp prof) ?

XP prof

> Czy po zestawieniu VPN zdalna stacja odpowiada na ping ?

Nie odpowiada bo ping jest nieudostępniony (jako usłyga UDP)

> Czy można się połączyć przez telnet na jej adres na port 3389 ?

Nie.

Natomiast jak włącze laptopa, ktory korzysta z połączenia udostępnionego
przez komputer na którym nie mogę sie połączyć to wszystko jest OK.

Czyli coś musi być nie tak w ustawieniach stacji w moim domu. Ale co ???

--
Artur Nowacki
Dom GG: 9856 Praca GG 9286991