Re: VPN i problem ze zdalnym pulpitem.

Autor: aecc <aecc_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 15:25:57 MET DST

On Wed, 02 Aug 2006 09:17:39 +0200, Artur Nowacki wrote:

> Mam zestawiony kanał VPN do swojego kompa w pracy.
> Za pomocą klienta zestawiam połączenie ze swojgo komputera w domu, z
> publicznym sztywnym IP.
> Połączenie się zestawia elegancko, jestem zalogowany.
> Następnie odpalam Pulpit zdalny i próbuję sie połączyc ze swoją stacją
> w pracy wpisując jej IP.
> Niestety połączenie pulpitu zdalnego nie zostaje zestawione.

[ciach]

Czy dostajesz ekran do logowania ?
Czy jesteś pewien, że kanał VPN zostaje zestawiony (np. czy możesz
korzystać z innych usług w swojej sieci) ?
Do jakiej maszyny się łączysz (w2k, w2k3, xp prof) ?
Czy po zestawieniu VPN zdalna stacja odpowiada na ping ?
Czy można się połączyć przez telnet na jej adres na port 3389 ?

Pozdrawiam,

--
Marek