Re: VPN i problem ze zdalnym pulpitem.

Autor: aecc <aecc_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 13:29:24 MET DST

On Wed, 02 Aug 2006 17:50:45 +0200, Artur Nowacki wrote:

> Nie odpowiada bo ping jest nieudostępniony (jako usłyga UDP)

Możesz to rozwinąć ?
Czy z laptopa (z którego działa połączenie na zdalny pulpit) ping
działa ?

> Nie.

A z laptopa ?

> Natomiast jak włącze laptopa, ktory korzysta z połączenia udostępnionego
> przez komputer na którym nie mogę sie połączyć to wszystko jest OK.
>
> Czyli coś musi być nie tak w ustawieniach stacji w moim domu. Ale co ???

Jedyne co mi przychodzi do głowy to zmniejszenie MTU na stacjonarnym -
(np. tym : http://www.broadbandreports.com/drtcp ) - ale już
próbowałeś i nie zadziałało (jakich wartości probowałeś ?).

Spróbuj też porównać tablice routingu na stacjonarnym i na laptopie po
zestawieniu VPN.

Jak napiszesz jakiego VPN używasz, może ktoś podpowie coś więcej.

Pozdrawiam,

--
Marek