Re: VPN i problem ze zdalnym pulpitem.

Autor: Długi <plasak_at_alpha.net.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 10:23:11 MET DST

Cześć.
Czy zamiast okna do logowania dostajesz po pewnym czasie komunikat
o wystąpieniu błędu sieciowego ?
Bo ja mam właśnie taki problem, połączenie takie samo jak u Ciebie między dwoma XP Prof,
vpn zestawia się bez problemu, a pulpit uruchamia się dopiero ... UWAGA ...
jak od zestawienia VPN minie 10 min (z zegarkiem w ręku). Jak wejdziesz we właściwośći
połączenia, tam jest czas połączenia i jak mija 10 min pulpit się odpala i działa bez zarzutu.
Nawet Microsoft nie jest w stanie udzielić mi informacji dlaczego tak się dzieje.
Żeby było śmieszniej to czasami ten problem mija i pulpit odpala się od razu.
Występowanie tej usterki jest całkowicie losowe.
Czy ktoś będzie wiedział na czym polego problem ?

Pozdrawiam

Długi