Re: Jaki CD-ROM?

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 15:11:36 MET

*Kapsel* wrote:
> Ja tylko dodam, ze nie nakazuje Ci lite-onow jako jedynego slusznego
> wyboru.

Patrząc na to, co jest w sklepach, Lite-On jest jedynym słusznym
wyborem. Napędów CD-ROM chyba już nikt nie kupuje (40zł więcej
kosztuje nagrywarka...). W jednym sklepie (dość osławionym w Polsce)
nie mieli w ogóle napędów CD-ROM, w drugim (też znanym) dowiedziałem
się, że są tylko LG, a po dopytaniu dalej nagle się okazało, że są
też Asusy. Jako, że nie lubię wciskania klientowi tego, co nie schodzi,
udałem się dalej. W trzecim sklepie cena była nie do zaakceptowania
(75zł), w czwartym (który miał być pierwszy, ale postanowiłem zostawić
go sobie na koniec) kupiłem bez problemu Lite-Ona za 58zł. Plextory
są, ale tylko na papierze, fizycznie nie ma nigdzie.

Jestem zadowolony z zakupu. Wprawdzie napęd przy rozkręcaniu płyty
wydaje takie dźwięki, że aż można się wystraszyć. Coś jak pomieszanie
Darth Vadera bijącego łbem w dzwon z sykiem otwieranej puszki Pepsi.
Jak już rozkręci, to ma bardzo wysoką kulturę pracy, audio czyta
cichutko, nic nie wibruje, po zamknięciu przednich drzwiczek obudowy
jest bardzo cichy.

--
Pozdrawiam
Peeter