Re: Jaki CD-ROM?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 17:46:56 MET

Fri, 24 Dec 2004 15:11:36 +0100, na pl.comp.pecet, .Peeter napisał(a):

> kupiłem bez problemu Lite-Ona za 58zł. Plextory
> są, ale tylko na papierze, fizycznie nie ma nigdzie.

Taaa... te tony towaru na zamowienie... wszystko wszedzie kupisz... :D
Swoja droga zadziwia mnie ze hurtownie nie udostepniaja towaru zwyklym
zjadaczom chleba. Taki sklepik wiekszosc towaru ma "na zamowienie" i jedyne
co robi to jedzie za mnie do hurtowni po czym podnosi cene o jakies 20-30%.
Bez sensu.
Ale dobrze, ze w koncu dorwales cos w rozsadnej cenie i na miejscu :)

> Jestem zadowolony z zakupu. Wprawdzie napęd przy rozkręcaniu płyty
> wydaje takie dźwięki, że aż można się wystraszyć.

Fakt, moja lite-onowa nagrywarka tez cos piska jak sie nakreca plyta, ale
potem jest OK. Jakbys mial jakies problemy z dzwiekami jeszcze, to mozesz
sprobowac wynalezc tego drive speeda z nero albo inne cos do obnizania
predkosci i bedzie wsio =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl