Re: Logitech X-503 zawiesic na scianie :)

Autor: Krzysiek <NOSPAM_gramble_at_o2.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 15:12:14 MET

Kapsel wrote:
> Tak sie przymiezam do jakiegos milego dzwieku coby zmienic swoja wierze
> stereo na jakis powiedzmy 5.1 :)
>
> SoundStorm juz jest :), teraz rozwazam glosniki w mozliwej cenie. Poki co
> wpadly w oko tytulowe Logitechy X-530 - wyglada ze beda OK. I tylko jeden
> problem mam, albo pytanie raczej - da sie tylne glosniki zawiesic na
> scianie?
>
> Cos w sklepach internetowych roznie pisza i nie bardzo rozumiem, w sklepie
> w tloku przez moment mialem okazje to obejrzec, ale cos nie zauwazylem zeby
> to na sciane dalo sie przyczepic - moze jakis element dodaktowy jest o
> [...]
a ja bym Ci polecal Creativ-y P5900. te maja napewno mocowania na sciane
, bardzo ladnie grajo , i maja pilota na kablu , ktory jest IMHO
wygodniejszy w uzytkowaniu niz sterowanie na glosniku centralnym czy
gdziekolwiek ma je ten zestaw logitecha. na tym pilocie oprocz wyjscia
na sluchawki jest tez wejscie , wiec mozesz sobie podpiac od czasu do
czasu jakiegos mp3playera albo discmana.

pozdrawiam !