Re: Jaki CD-ROM?

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Dec 2004 - 13:41:15 MET

Fri, 24 Dec 2004 10:45:15 +0100, na pl.comp.pecet, .Peeter napisał(a):

> Live 5.1 -> amplituner Sony, którego nie lubię -> głośniki
> Tannoy, które lubię. ;) Z tymi elementami ścieżki nie ma
> większego problemu. :)

No, ja tam zawodowo muzyka sie nie zajmuje, ale te nazwy brzmia niezle ;)

> Dzięki za odp, poszukam liteona, albo zaszaleję i kupię
> Plextora. :))

Ja tylko dodam, ze nie nakazuje Ci lite-onow jako jedynego slusznego
wyboru. Po prostu uzywam jednego napedu i widzialem jeszcze dwa inne w
akcji i sprawuje sie to wszystko dobrze. Mysle ze po prostu powinienes isc
do sklepu i wybrac cos porzadnego, moze nie super drogiego, ale takie zeby
sie trzymalo kupy. Lite-ony sa wzglednie tanie wiec je polecilem, ale moze
to byc oczywiscie oslawiony plextor.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl