Creative Inspire P380 (Komputer Świat)

Autor: Paweł (no_email_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 10:11:46 MET DST

Witajcie,

Właśnie przeczytałem test głośników 2+1 w ostatnim numerze Komputer Świata i
zostałem niemile zaskoczony. Otóż głośniki Creative P380 zostały ocenione
pod względem brzmienia dostatecznie!! Jest to o tyle dziwne iż jestem
osobiście zadowolony z zakupu (kupiłem dwa miesięce temu za 189PLN) jak
również wielu internautów, którzy zamieścili swoje komentarze na poniższej
stronie:
Ponadto cena podana za w gazecie ok. 240PLN jest wyssana z palca.

Denerwuje mnie tylko jeden fakt w P380. Otóż wydaje się jakby tylko jeden
głośnik grał, natomiast drugi głośnik znacznie ciszej. Nie wiem czy to tak
ma być czy test to jakiś fejer. Czytałem iż są głośniki tzw. dwudrożne,
które jeden głośnik przenosi tylko wysokie a drugi tylko niskie tony. Nie
wiem czy to o to chodzi. Proszę o poradę i czy mam je reklamować?

Z góry dzięki za info,

----
Pozdrawiam
Paweł