Re: Creative Inspire P380 (Komputer Świat)

Autor: pkruk (pkruk_at_[NOSPAM)
Data: Sun 16 May 2004 - 10:56:45 MET DST

Użytkownik Paweł napisał:

> Denerwuje mnie tylko jeden fakt w P380. Otóż wydaje się jakby tylko jeden
> głośnik grał, natomiast drugi głośnik znacznie ciszej. Nie wiem czy to tak
> ma być czy test to jakiś fejer. Czytałem iż są głośniki tzw. dwudrożne,
> które jeden głośnik przenosi tylko wysokie a drugi tylko niskie tony. Nie
> wiem czy to o to chodzi. Proszę o poradę i czy mam je reklamować?

Stad wniosek ze Komputer Swiat to gazeta dla dzieci i to co tam pisza to
bzdury chyba ze na 1 i 2 miejscu byl Logitech - bo tez maja super
produkty. Jakby czlowiek mial sie kierowac wszystkimi testami
przeprowadzonymi przez miszczow z tego typu badziwenych gazet gdzie w
kolko pisza jak zmodernizowac Windowsa, to kupowalby samo padlo.
Szczerze mowiac jak siegam pamiecia to poziom tego typu czasopism tak
spadl ze masakra.

Ostatnio tez chcialem kupic glosniki, spedzilem w Mediamarkcie dobre 2
godziny sluchajac roznych zestawow. Z tego co slyszalem to byl Creative
pozniej dlugo dlugo nic jesli chodzi o jakosc. Ja mam P580 i jestem
bardzo zadowolony, co do Twojego problemu sproboj moze najnormalniej w
swiecie ustawic balans gdzies w opcjach.

> ----
> Pozdrawiam
> Paweł

o jakie ladne imie :)