Re: Creative Inspire P380 (Komputer Świat)

Autor: Chomik Albert (albert-chomik_at_hotmail.com)
Data: Sun 16 May 2004 - 14:46:00 MET DST

> Właśnie przeczytałem test głośników 2+1 w ostatnim
> numerze Komputer Świata i zostałem niemile zaskoczony.
> Otóż głośniki Creative P380 zostały ocenione pod względem
> brzmienia dostatecznie!!

W pełni się z tą oceną zgadzam. Żeby uprzedzić ew. pytania - nie jestem
audiofilem i porównuję do innych zestawów komputerowych. Lepiej od tych
Creativów grają chociażby Labteki 375 i 475.

> Jest to o tyle dziwne iż jestem
> osobiście zadowolony z zakupu (kupiłem dwa miesięce temu
> za 189PLN) jak również wielu internautów, którzy
> zamieścili swoje komentarze na poniższej stronie:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8344

Nie ma tu żadnej sprzeczności.

> Ponadto cena podana za w gazecie ok. 240PLN jest wyssana
> z palca.

Weź pod uwagę kilka rzeczy. Po pierwsze, długość cyklu wydawniczego gazety
(2-3 miesiące). Po drugie, częstotliwość z jaką Creative zmienia ceny
produktów (sam ostatnio aktualizowałem listę cen kilku urządzeń tej firmy -
po 2 miesiącach zmieniły się praktycznie wszystkie, jedne zdrożały a inne
staniały). Po trzecie, fakt, że gazety zwykle biorą pod uwagę SRP
(sugerowaną cenę detaliczną), która często nijak ma się do tego, co
przyjdzie ci zapłacić.

--
chomix