Re: Creative Inspire P380 (Komputer ¦wiat)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 17 May 2004 - 07:59:36 MET DST

"Pawe³" <no_email_at_poczta.onet.pl> wrote:

> tyle dziwne i¿ jestem osobi¶cie zadowolony z zakupu (kupi³em dwa
> miesiêce temu za 189PLN) jak równie¿ wielu internautów, którzy
> zamie¶cili swoje komentarze na poni¿szej stronie:

KS to zdecydowanie srednia gazeta ale maja racje. Creative robi srednie
glosniki, zreszta wszystkie glosniki komputerowe, no moze z malymi
wyjatkami, graja srednio. A to, ze Ty jeses zadowolony i inni ktorzy
zakupili te glosniki to subiektywne odczucia.

> g³o¶niki tzw. dwudro¿ne, które jeden g³o¶nik przenosi tylko wysokie
> a drugi tylko niskie tony. Nie wiem czy to o to chodzi. Proszê o
> poradê i czy mam je reklamowaæ?

A sprawdziles konfiguracje systemu operacyjnego? Podlaczales je do innego
nadajnika niz komputer?

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,