Re: Creative Inspire P380 (Komputer Świat)

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sun 16 May 2004 - 11:05:04 MET DST

Halo, in news:c877f0$jqa$1_at_korweta.task.gda.pl, Paweł hat
geschrieben:

> Właśnie przeczytałem test głośników 2+1 w ostatnim numerze
> Komputer Świata

Chciałbym cię ostrzec że przyznawanie się do czytania gazety Komputer
Świat na tej grupie dyskusyjnej nie jest dobrze widziane;-)

> i zostałem niemile zaskoczony. Otóż głośniki
> Creative P380 zostały ocenione pod względem brzmienia
> dostatecznie!!

Na pewno grają nieźle ale mają też swoje wady. Jak dla mnie to przede
wszystkim są za ciche... Przywyczajony jestem do swojego stacjonarnego
sprzętu, którego jak kiedyś słuchałem "trochę" głośniej to szyba w
dzwiach balkonowych wyleciała:-)

> Jest to o tyle dziwne iż jestem osobiście
> zadowolony z zakupu (kupiłem dwa miesięce temu za 189PLN) jak
> również wielu internautów, którzy zamieścili swoje komentarze na
> poniższej stronie:
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=8344

Jeśli jesteś zadowlony to chyba o to chodzi? Ważne żeby tobie się
podobało a nie recenzentowi Komputer Świata:-)

Poza tym jak na tą cenę to zestaw jest na prawdę przyzwoity. Drewniany
soobwooferek, eleganckie głośniczki i nienajgorsze brzmienie to dużo za
takie niewielki pieniądze.

> Denerwuje mnie tylko jeden fakt w P380. Otóż wydaje się jakby
> tylko jeden głośnik grał, natomiast drugi głośnik znacznie ciszej.
> Nie wiem czy to tak ma być czy test to jakiś fejer.

Regulator balansu masz ustawiony pośrodku w "regulatorze głośności"
Windows? Sprawdź jeszcze ustawienia dla innych źródeł dźwięku, na
przykład: Vawe i Syntezator. Jeśli to nie pomoże to sprawdż w
sterownikach karty dźwiekowej. U mnie w Herculesie Fortissimo jest
osobny regulator balansu.

Jeśli to nadal nie pomaga to prawdopodobnie głośniki są uszkodzone.
Sprawdź je przed oddaniem do reklamacji u kumpla żeby miec pewność.

> Czytałem iż są
> głośniki tzw. dwudrożne, które jeden głośnik przenosi tylko
> wysokie a drugi tylko niskie tony. Nie wiem czy to o to chodzi.
> Proszę o poradę i czy mam je reklamować?

Nie. W głośnikch dwudrożnych jest głośnik na przykład wysokotonowy i
nisko-średniotonowy zamontowane w jednej kolumnie. W P380 w jednej
"kolumience" jest tylko jeden głośnik.

--
Cezary 'Pafnucy' Belka
Lepiej przeżyć jeden dzień jak tygrys,