Re: Co zrobić z Celeronem 600?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 22:07:03 MET DST

"Krzysiek" <silverman_at_go2.pl> wrote in message news:9bkrij$hj4$1_at_news.tpi.pl...
> "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message

> Obiecalem sobie ze juz nie bede z toba dyskutowal
> ale jak ktos przekreca moje slowa i pisze bzdury odnosnie nich to mnie
> krew zalewa, a maczetka z pochwy sie wysuwa.
> POWIEDZ TY MI GDZIE JA ci NAPISALEM ZE JA MAM PROBLEMY Z
> WINDOWSEM Z POWODU PODKRECANIA NO ZNAJDZ, ZNAJDZ TEN TEKST
> I WKLEJ GO I WYSLIJ NA GRUPE ze swojego super stabilnego
> komputera z nie wieszajacym sie nigdy WINDOWSEM firmy MICRO$OFT

Ja:
> Jak często się na nich wiesza Windows?
> Inne programy? Czy chodzą tak jak mój? ZERO ZWISÓW? Z E R O ?

Krzyś:
> qurwa zrozum pisze Ci to juz n-raz, jak bym mial chociaz cien watpliwosci,
> ze komp jest niestabilny po podkreceniu to bym go nie zostawil w takim
> stanie. Pozatym zero zwisow to ty chyba zartujesz na linuxie tego nawet
> nie osiagniesz.

No i powiedz mi teraz, kto bardziej kumaty: Ty czy osioł?
Skoro nawet swoich słów nie pamiętasz w których dziwisz się jak
to możliwe aby komputer miał zero zwisów - widać Twój ma zwisy!
Proste? I na dodatek, te swoje zwisy, tłumaczysz softwareowo.
Utrzymujesz że nie masz cienia wątpliwości że komp jest stabilny MIMO IŻ
masz na nim zwisy - a podobno "zwisy to pierwszy objaw przegrzania" :-)