IBM DTLA 46,1 GB i problem

Autor: Tomasz Matusiewicz (tomek_at_rhc.dhs.org)
Data: Wed 18 Apr 2001 - 22:15:37 MET DST

Witam

Otoz mam od 2 miesiecy dysk IBM DTLA 46,1 GB 7200 rpm. Dysk pracowal sobie
w komputerze OK. Do czasu, gdy zapragnelem go wyciagnac i podlaczyc do
kompa stojacego obok. Podlaczam a dysk jakby sie rozkrecal i mu to nie
wychodzilo. Poniewaz z dysku dobiegal dziwny odglos a komputer zwieszal
sie na wykrywaniud dysku przez kontroler HPT370. Przelozylem dysk
spowrotem do swojego kompa, wlaczam i dalej to samo. Probowalem komputer
odpalac 2-3 razy bez rezulatatow. Jako ze bylo pozno dalem sobie spokoj,
rano wlaczam komputer i dysk dziala. Po wyjeciu dysku i wlozeniu go
wporotem dokladnie taka sama akcja z problemem rozkrecania sie :( Po
odeczekaniu paru godzin dysk uruchomil sie prawidlowo.
Czym to moze byc spowodowane ? (Inne dyski w obu komputerach pracowaly
zawsze poprawnie) Czy mozna to reklamowac na gwarancji ? Tylko co bedzie
jezeli akurat nagle dysk zacznie startowac bez problemow w serwisie,
zwroca mi go do domu i historia sie powtorzy...

Tomek